UREUNG PUNGO

12/5/2022
19:20 
Baru sampai rumah Dari kedai tempat kerja abg di Mount Austin. Seperti biasa aku msg wasp suami aq untuk inform yang aku dah sampai. Tiba2 suami aku marah aku sebab aku tak sopan kat tempat kedai suami aku kerja. Aku betul2 tak Tau salah aku kat mana. Kalau aku diam cakap aku sombong. Kalau aku bercakap sikit cakap aku menggedik. Nada suami aku marah, bersiap2 lah balik nanti pasti aku kene pukul lagi.

20:15
Ya Allah, kepala aku dah betul2 terbentur kerana sakit yang kene pukul berapa minggu yang lepas Masih terasa sakit sampai hari ni. Tambah lagi aku melakukan kesalahan lagi hari ni. Berkali2 aku kena pukul di kepala. Seharusnya seorang suami melindungi isteri. Malah kekuatan yang seharusnya di gunakan untuk melindungi isteri digunakan untuk memukul isteri sendiri. Sampai bila aku harus lalui Semua ini. Ya Allah. Aku yakin suami aku tertekan dengan keadaan keluarga dia. Makanya dia melepaskan semuanya ke aku. Tak pa lah aku bersabar. Mungkin Allah menjanjikan sesuatu yang indah untuk aku nanti. 
Aamiin. 

Popular posts from this blog

TAK MAMPU TAPI TERPAKSA

HARUS BANGKIT DAN KUAT

HARAPAN SUCI